dilluns, 28 de juny del 2010

Aniversari

Justament ara fa dos anys que vaig encetar el blog. El que vaig començar com una aventura ha estat per mí com un regal. Era una inexperta en aquest món i encara que en part continuo essent-ho, el blog m'ha donat peu a poder connectar amb persones que a través dels seus escrits m'han ajudat a reflexionar en moltes coses de diferents àmbits.

No sóc de fer gaires comentaris, ja ho vaig dir una altra vegada, però això no treu que passi pels blogs com una exal·lació, m'hi entretinc en els que trobo temes que m'interessen, ah! i això si, m'inculpo que a vegades si els apunts són massa llargs, els llegeixo en "diagonal", és un defecte que tinc, però que exposo amb tota llibertat.

Només volia agrair a tots els que hem anat comunicant-nos per mitjà de comentaris, que durant aquests dos anys m'han suposat un alicient per anar continuant i tenir idees per exposar. També vull agrair a "Ateneuesfera" l'oportunitat que m'han donat d'assistir als debats de blogaires, que han estat molt rics per conèixer gent amb molta empenta i que alguns gràcies als seus blogs han pogut debatre fins i tot temes socials.

Espero poder anar continuant amb aquesta eina de llibertat, que tant m'aporta personalment.

***