dijous, 17 de desembre del 2009

Felicitació de Nadal

Amb aquesta felicitació he fet arribar els meus bons desitjos als amics i familiars per mitjà de la xarxa. També voldria fer-los extensius als que habitualment em llegiu. Precisament aquestes pintures les varem veure l'any 2007 en una de les nostres escapades per terres de Castella i Lleó, les quals ens varen impressionar de debò. (vegeu)

Bòveda basílica Sant Isidoro (León) Segle XII


Però l'àngel els digué:

-No tingueu por: Mireu que us anuncio la bona nova d'una gran joia, que ho serà per a tot el poble....

Lluc 2, 10


BON NADAL

***

4 comentaris:

L'Espolsada llibres ha dit...

Bon nadal per a tu també!

kweilan ha dit...

Gràcies!!! Igualment.

Met ha dit...

Jo no sóc creient pel que el Nadal no em diu res. Però això no m'impedeix de reconèixer que la és intura és preciosa.
En tot cas et felicito l'any nou!

Francesc Puigcarbó ha dit...

Bona Nadal, Sant Esteve i el que penja per a tu i el col·lega viatger. Que Nadal és Nadal i no vacances d'Hivern, fin si tot pels ateus, gràcies a Déu.